Dag 10, Chatellerault - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Birgit Dekker-Fox - WaarBenJij.nu Dag 10, Chatellerault - Reisverslag uit Den Helder, Nederland van Birgit Dekker-Fox - WaarBenJij.nu

Dag 10, Chatellerault

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Birgit

14 Mei 2019 | Nederland, Den Helder

Na in ons kleine appartementje heerlijk geslapen te hebben bleek onze was, het appartementje was voorzien van een wasmachine, weer lekker droog. We hadden het overal en nergens opgehangen. Wat kan je blij worden van zoiets simpels. Na een stevig ontbijt geprobeerd de deur af te sluiten, dat is uiteindelijk niet gelukt. De sleutel konden we achterlaten in een postbus, zal wel goed komen.
Bij de supermarkt om de hoek de voorraad aangevuld en toen de stad uit. Op Google Maps de eerstvolgende straat van de route ingevuld, Birgit een oortje in en op aanwijzing van Miep zo Poitiers weer uitgereden.
Ondanks de strak blauwe lucht en het zonnetje waren de eerste kilometers fris, maar na een paar kleine klimmetjes kregen we het weer lekker warm. We hadden bedacht vandaag een soort van halve rustdag in te lassen om onze benen wat rust te gunnen. In Chatellerault de camping opgezocht, een prima municipal aan een riviertje waar we mochten gaan staan waar we maar wilden. Op loopafstand een grote supermarkt, zodat het avond eten en het ontbijt weer verzekerd zijn. Nu lekker een beetje lezen en er morgen weer volop tegen aan.