Dag 23 Temse, België - Reisverslag uit Temse, België van Birgit Dekker-Fox - WaarBenJij.nu Dag 23 Temse, België - Reisverslag uit Temse, België van Birgit Dekker-Fox - WaarBenJij.nu

Dag 23 Temse, België

Door: Wij

Blijf op de hoogte en volg Birgit

27 Mei 2019 | België, Temse

We veronderstelden gisteren dat we met gemek St Job in t Goor zouden halen. Echter verwachtingen kloppen niet altijd. Het begin ging prima. Na 6km zaten we al op het jaagpad langs de Dender. Tot net voor Dendermonde. Afgesloten, geheel afgegraven. Geen omleiding. Verderop ook wegen opengebroken. Zoek het maar uit. Via Google Maps getracht eruit te komen. Lukte echt niet. Gelukkig stopte een Belgische fietser naast ons met de vraag, waar wilt u naar toe. Naar Aalst. Nou, dat vindt u nooit. Ik rij wel voor. En ja hoor, na enkele kilometers en veel links, rechts en onverantwoord oversteken waren we eindelijk weer op het jaagpad naar Aalst.
Onderweg kwamen we een vrouw op e-bike tegen naar Santiago. Ze was uit Baarn vertrokken maar eerst naar Haarlem voor stempel st Jacob, daarna naar Jacobi porochie in Friesland om te starten. Ruim 300km in Nederland gemaakt voordat ze goed en wel op weg was. Ze had enorm veel bagage bij zich. Apparaat voor apneu en blikken groente omdat ze diabeet is en hierdoor geen verkeerde suikers binnenkreeg. Hoe lang ze erover ging doen interesseerde haar niet. Ze had alle tijd.
We moesten enkele kilometers verder met pontje de Schelde oversteken. Elk halfuur steekt hij over. En ja hoor, hij was net weg. Aan de overkant bleken we na een poosje helemaal verkeerd te zitten. Via Google Maps er uit gekomen. Maar 14 km omgereden. In Temse gestopt. Mooie stad dus niet verder en onderdak zoeken. Geen camping maar wel mogelijkheid om bij particulier in achtertuin te kamperen met gebruik van keuken en badkamer. Dus eigenlijk een privé camping. Dit gedaan. Tent past net op grasveldje. Heel leuke verhuurder. Top.

• 28 Mei 2019 - 02:41

Evelyn:

Hi dit is zo herkenbaar..
    Geniet ze nog even.
    Xx EVELYN